statystyki

Prawdziwe kino akcji: Wojna na kanały filmowe

autor: Barbara Sowa21.07.2015, 07:28; Aktualizacja: 21.07.2015, 10:11
pilot-telewizja-media

W USA w zeszłym roku widzowie mogli zobaczyć 328 tytułów, z których 180 wyprodukowały stacje kablowe. Jeszcze w 1999 r. kablówki produkowały zaledwie 23 seriale. Ich budżety były nieporównywalne z budżetami dzisiejszych produkcji.źródło: ShutterStock

Zaostrzająca się konkurencja wymusza na nadawcach inwestycje – w nowe technologie, pełnometrażowe nowości i przede wszystkim w seriale

Canal+ zmienia swój charakter i ucieka z zatłoczonego podwórka kanałów filmowych: jesienią pokaże własny talk-show, a w przyszłym roku serial z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Kto poprowadzi nowy talk-show i jaka będzie formuła programu – jeszcze nie wiadomo. Pewne jest, że nowy program, podobnie jak planowany na 2016 r. serial „Belfer”, reżyserowany przez twórcę „Bogów” Łukasza Palkowskiego, to kolejny krok w stronę przeformatowania stacji matki z rodziny Canal+ w kanał ogólnotematyczny – bliższy TVN czy Polsatowi niż filmowej konkurencji.


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (1)

  • RGM(2015-07-21 17:37) Zgłoś naruszenie 00

    Talk show i polskie seriale to najtańsze treści jakie można emitować. Poza tym zostaje tylko reality show i "tańce na giewoncie'. Taka ta wojna zażarta że wszystkich widzów wybiją.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie