To krótka opowieść o wartościach, które łączą świat sportu wysokogórskiego i biznesu technologicznego.
Comarch został Oficjalnym Sponsorem Wyprawy „Everest Ski Challenge 2025” – najnowszej misji Andrzeja Bargiela, której celem jest wejście na najwyższy szczyt świata i zjazd z jego wierzchołka na nartach, bez dodatkowego tlenu. To przedsięwzięcie stanowi kontynuację projektu HIC SUNT LEONES i jest trzecim podejściem do tego wyzwania.
Wybór partnera nie jest przypadkowy. Andrzej Bargiel i Comarch kierują się tymi samymi zasadami:
Odwagą w przekraczaniu granic,
Determinacją w działaniu,
Dążeniem do najwyższej jakości i sprawczości,
Pracą zespołową, bez której niemożliwe byłoby osiąganie najtrudniejszych celów.
Jak podkreślił Jarosław Mikos, CEO Comarch:
„Andrzej i jego zespół reprezentują wartości, które są bliskie również nam. Odwaga, przywiązanie do szczegółów, praca zespołowa i sprawczość mają ogromne znaczenie zarówno w sporcie, jak i w biznesie.”
Inspiracja w drodze na szczyt
Andrzej Bargiel – pierwszy człowiek, który zjechał na nartach z czterech ośmiotysięczników Karakorum (Broad Peak, K2, Gaszerbrum I i II) – przypomina nam, że marzenia wymagają odwagi, przygotowania i determinacji.
„Cieszę się, że Comarch wspiera mnie w realizacji tej misji. Świadomość, że stoi za mną partner podzielający moje podejście do doskonałości i konsekwencji w działaniu, dodaje mi pewności w obliczu wyzwań” – mówi Andrzej Bargiel.
„Andrzej, jesteśmy z Tobą na każdym kroku” – podkreślił w filmie Jarosław Mikos.
🎥 Zapraszamy do obejrzenia materiału, w którym pokazujemy, jak wartości wspólne dla biznesu i sportu przekładają się na zdobywanie najwyższych szczytów: