Od zeszłego roku widownia serialu "Breaking Bad" podwoiła się. Specjaliści podkreślają, że to efekt działania mediów społecznościowych i promocji produkcji na nośnikach DVD, Blu-ray i w serwisie Netflix.

"Breaking Bad" ma w tej chwili 3,6 mln widzów w przedziale wiekowym 18-49 lat. W tej kategorii demograficznej lepszy jest jedynie "The Walking Dead" tej samej stacji telewizyjnej.

Pierwszy z ostatnich ośmiu odcinków serialu cieszył się również sporym zainteresowaniem w serwisie Twitter. 400 tys. unikalnych użytkowników opublikowało ponad 759 tys. tweetów na temat produkcji. Wpis Aarona Paula został przesłany przez ponad 25 tys. użytkowników serwisu.

Głównym bohaterem serialu "Breaking Bad" jest nauczyciel chemii Walter White, którego choroba nowotworowa i nieciekawa sytuacja finansowa zmusza do rozpoczęcia produkcji metamfetaminy. Produkcja AMC jest uznawana za jeden z najlepszych seriali w historii telewizji i przyniosła twórcom sześć nagród Emmy oraz cztery nominacje do Złotego Globe'a.