Projektant mody: Powtarzalność tendencji widoczna od lat; dziś powrót do lat 90-tych

28.03.2017, 08:10; Aktualizacja: 28.03.2017, 08:29
Oprócz historycznych nawiązań do dekad i czasów naszej młodości, pojawiają się tendencje w modzie i stylu życia, które nie przyjmują się od razu i powtarzane są co kilka lat.. Fot. Bloomberg

Oprócz historycznych nawiązań do dekad i czasów naszej młodości, pojawiają się tendencje w modzie i stylu życia, które nie przyjmują się od razu i powtarzane są co kilka lat.. Fot. Bloomberg

Ośrodki promujące trendy w modzie za każdym razem działają na sentymencie docelowej grupy odbiorców w wieku 30-40 lat, dlatego dziś moda czerpie z lat 90-tych – mówi projektant Michał Szulc. Przerobiliśmy już 99,9 proc. tego, co mogliśmy, w projektowaniu i teraz siłą rzeczy będziemy cytować sami siebie - dodaje.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie