Pochodząca z z nowojorskiego Harlemu Azealia Banks zdradziła datę premiery jej niecierpliwie wyczekiwanego debiutanckiego albumu. Płyta "Broke With Expensive Taste" ukaże się w lutym przyszłego roku nakładem wytwórni Interscope.

Nim zdjęcie artystki ozdobi okładkę jej pierwszej płyty długogrającej, jej wizerunek i nazwisko pojawiają się coraz częściej w prestiżowych magazynach na całym świecie. Okładką wrześniowego wydania słynnego "Dazed & Confused" Azealia Banks, przypieczętowuje swoją rosnącą sławę prowokatorki. Zdjęcie przedstawiające raperkę z nadmuchaną prezerwatywą przy ustach i podpisem: "Azealia blows up" okazało się zbyt kontrowersyjne dla cenzorów z siedmiu krajów. Ku uciesze wydawcy "Dazed & Confused" oraz menedżera artystki, fotografia szybko rozprzestrzeniła się na portalach, blogach i forach internetowych, zapewniając pismu i Azealii świetną reklamę.

Film

Założyciel "Dazed & Confused", ekscentryczny fotograf Rankin, odnalazł w Azealii swoją nową muzę. "To wyjątkowo twórcza artystka. Ma własne zdanie, które wyraża w bardzo bezpośredni sposób, dzięki czemu sprawia, że "współpraca z nią staje się inspirującym wyzwaniem" - powiedział Rankin.

Podobnej opinii jest projektant mody Alexander Wang, który uczynił autorkę epki "1991" twarzą swojej jesiennej kolekcji T by Alexander Wang. "Azealia uosabia ten specyficzny rodzaj szorstkości. To fascynujące!" - zachwyca się projektant.

Azealia Banks rozpoczęła karierę wiosną tego roku, wydając entuzjastycznie przyjętą przez krytyków epkę "1990". Piosenki "212" i "Liquorice" zdobyły znaczną popularność na listach przebojów. W Polsce dystrybucją płyty raperki zajmie się wytwórnia Universal.