Satyryczne klipy trzech aktorów z grupy Abstrachuje.tv były w tym roku najchętniej oglądanymi filmami wideo na portalu YouTube w Polsce. Szefowie portalu ogłosili podsumowanie roku 2015.

Internauci najchętniej oglądali komediowy klip „Lata 90-te vs dzisiaj” porównujący życie młodych ludzi 20 lat temu i obecnie. „W świecie kawalerów” opowiada o zwyczajach młodych mężczyzn. Oba klipy mają po ponad cztery miliony wyświetleń. Na czele muzycznego zestawienia polskiej listy znalazła się Ellie Goulding z piosenką „Love Me Like You Do". Jednocześnie na platformie ma pojawić się nowa funkcja o nazwie *Na czasie*. Dzięki niej internauci będą mogli śledzić na bieżąco zestawienie najpopularniejszych klipów, twórców i memów, które w danej chwili cieszą się największym zainteresowaniem.

„Lata 90-te vs dzisiaj”

„W świecie kawalerów”

Ellie Goulding „Love Me Like You Do"