« Powrót do artykułu

Projektant mody: Powtarzalność tendencji widoczna od lat; dziś powrót do lat 90-tych

Ośrodki promujące trendy w modzie za każdym razem działają na sentymencie docelowej grupy odbiorców w wieku 30-40 lat, dlatego dziś moda czerpie z lat 90-tych – mówi projektant Michał Szulc. Przerobiliśmy już 99,9 proc. tego, co mogliśmy, w projektowaniu i teraz siłą rzeczy będziemy cytować sami siebie - dodaje.

Kolekcje Giorgio Armianiego teraz do kupienia takze w sklepie internetowym. Fot. Bloomberg

żródło: Bloomberg

Oprócz historycznych nawiązań do dekad i czasów naszej młodości, pojawiają się tendencje w modzie i stylu życia, które nie przyjmują się od razu i powtarzane są co kilka lat.. Fot. Bloomberg

statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!