Awaria serwera obsługującego sprzedaż biletów z kasy teatru, spowodowała, że utraciliśmy dane, które jesteśmy w stanie odzyskać tylko dzięki Państwu. Otóż nie wiemy, które miejsca na poszczególne spektakle są sprzedane, a które są wolne.

Zwracamy się z gorącą prośbą do wszystkich z Państwa, którzy nabyli bilety w sprzedaży bezpośredniej w naszej kasie oraz dokonali rezerwacji telefonicznie o kontakt z teatrem, mailowy lub telefoniczny i podanie numerów miejsc i daty spektaklu, na który Państwo się wybierają. Dotyczy to biletów na spektakle grane od 21 marca do 6 maja. Oczywiście wszystkie bilety są ważne, spektakle się odbędą, ale żeby prowadzić dalej sprzedaż, musimy wiedzieć, które miejsca są już sprzedane. Awaria jest wynikiem hakerskiego szantażu, któremu nie chcemy i nie możemy ulec jako publiczna instytucja kultury. Prosimy więc o pomoc.

Wszystkie maile teatru i numery telefonów są udostępnione – oto one:

1) Kasa - tel. 22 825 59 79
pon. 11.00 - 17.00
wt.- sob. 11.00 - do rozpoczęcia spektaklu
niedz./święta 13.00 - do rozpoczęcia spektaklu


2) Sekretariat - tel. 22 825 13 52
Pon.-pt. 9.00 – 15.00

3) Portiernia czynna bez przerwy - tel. 22 825 07 25, 22 825 60 00

4) kasa@wspolczesny.pl
5) teatr@wspolczesny.pl
6) wspolczesny@wspolczesny.pl
7) Facebook Teatr Współczesny